
30-dniowe prawo bezpłatnego zwrotu
Wszystkie artykuły zakupione w naszym sklepie o sumie wartości wyższej niż 150zł podlegają bezpłatnemu zwrotowi – można go dokonać do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.Pamiętaj jednak, że przyjmujemy jedynie nieużywane, nie zniszczone artykuły. Możesz je rozpakować z folii i przymierzyć do drzwi, postaraj się nie zabrudzić, nie uszkodzić klamek. Zapakować ponownie w folię i opakowanie, sprawdź czy wszystkie elementy montażowe (śrubki, trzpień itd) są w oryginalnym opakowaniu.Procedura zwrotuZamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony? W Infinity Line oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu aż do 30 dni! Napisz do nas maila na adres detal@infinityline.pl , odwołaj się do numeru zamówienia, podaj przyczynę zwrotu. Odeślemy Tobie etykietę zwrotną którą należy przykleić do paczki wcześniej dobrze zabezpieczonej, zaklejonej.Jak przygotować artykuł do zwrotu?
- Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu i zamknij, zaklej paczkę
- Etykietę z kodem kreskowym naklej na przesyłkę w miejscu starej etykiety
Paczkę możesz nadać bezpłatnie w punktach DPD Pickup lub zamówić kuriera po bezpośredni odbiór pod dowolnym adresem.Koniecznie podczas zgłaszania zwrotu poprzez e-mail prosimy o określenie formy odbioru przesyłki.
Zwrot należnościZwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe, natomiast płatności dokonywane przelewem tradycyjnym lub poprzez platformę PayU zwracane będą na konto, z którego wpłynęła płatność.