Zwroty
 

30-dniowe prawo bezpłatnego zwrotu

Wszystkie artykuły zakupione w naszym sklepie o sumie wartości wyższej niż 150zł podlegają bezpłatnemu zwrotowi – można go dokonać do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
 
Pamiętaj jednak, że przyjmujemy jedynie nieużywane, nie zniszczone artykuły. Możesz je rozpakować z folii i przymierzyć do drzwi, postaraj się nie zabrudzić, nie uszkodzić klamek. Zapakować ponownie w folię i opakowanie, sprawdź czy wszystkie elementy montażowe (śrubki, trzpień itd) są w oryginalnym opakowaniu. 
 
Procedura zwrotu
 
Zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony? W Infinity Line oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu aż do 30 dni! Napisz do nas maila na adres detal@infinityline.pl , odwołaj się do numeru zamówienia, podaj przyczynę zwrotu. Odeślemy Tobie etykietę zwrotną którą należy przykleić do paczki wcześniej dobrze zabezpieczonej, zaklejonej. 
 
Jak przygotować artykuł do zwrotu?
  • Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu i zamknij, zaklej paczkę
  • Etykietę z kodem kreskowym naklej na przesyłkę w miejscu starej etykiety
Paczkę możesz nadać bezpłatnie w punktach DPD Pickup lub zamówić kuriera po bezpośredni odbiór pod dowolnym adresem.
 
Koniecznie podczas zgłaszania zwrotu poprzez e-mail prosimy o określenie formy odbioru przesyłki.
 
Zwrot należności
 
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
 
Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe, natomiast płatności dokonywane przelewem tradycyjnym lub poprzez platformę PayU zwracane będą na konto, z którego wpłynęła płatność.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl